ahnen-foto-recherche.de
Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Galerie Go to portal Go to the Main Page

ahnen-foto-recherche.de » Allgemein / General information » Regeln (bitte zuerst lesen und bestätigen) » Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Yvonne K. Yvonne K. is a female
Administrator

images/avatars/avatar-2.jpg
[meine Galerie]

Registration Date: 18.10.2019
Land / Country: Deutschland
Stadt / Town: Kempen

Rotlicht Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wir möchten uns gern persönlich anreden können. Daher bitten wir bei der Wahl des Benutzernamens auf sogenannte Nicknames zu verzichten.
Bitte registriert Euch beim Usernamen mit Eurem Vornamen und dem Anfangsbuchstaben Eures Nachnamens, - wie z.B. Peter P.
Sollte einmal bei der Registrierung der Fall auftreten, dass Euch gemeldet wird, dass es den Benutzernamen bereits gibt, so gebt einfach bei Eurem Nachnamen noch den zweiten Buchstaben mit hinzu, - wie z.B. Peter Pf.

We would like to be able to address each other personally. Therefore we ask you not to use so called nicknames when choosing a user name.
Please register your username with your first name and the first letter of your surname, - like for example Peter P.
Should it happen during registration that you are told that the user name already exists, just add the second letter to your surname - like for example Peter Pf.

09.11.2019 17:50 Yvonne K. is offline Send an Email to Yvonne K. Homepage of Yvonne K. Search for Posts by Yvonne K. Add Yvonne K. to your Buddy List
Iris B. Iris B. is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 25.11.2019
Land / Country: Thüringen
Stadt / Town: Saalfeld

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Gelesen und aktpetiert
25.11.2019 22:28 Iris B. is offline Send an Email to Iris B. Search for Posts by Iris B. Add Iris B. to your Buddy List
Bonita S Bonita S is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Land / Country: United States
Stadt / Town: Aransas Pass

RE: Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Read and accepted
26.11.2019 00:03 Bonita S is offline Send an Email to Bonita S Search for Posts by Bonita S Add Bonita S to your Buddy List
Anna P Anna P is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 26.11.2019
Land / Country: USA
Stadt / Town: Huntington Beach

RE: Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Read and accepted
26.11.2019 07:07 Anna P is offline Send an Email to Anna P Search for Posts by Anna P Add Anna P to your Buddy List
Harald T. Harald T. is a male
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 01.12.2019
Stadt / Town: Hannover

gelesen und akzeptiert
01.12.2019 14:54 Harald T. is offline Send an Email to Harald T. Search for Posts by Harald T. Add Harald T. to your Buddy List
vivi
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 01.12.2019
Stadt / Town: Berlin

gelesen und akzeptiert
01.12.2019 18:11 vivi is offline Send an Email to vivi Search for Posts by vivi Add vivi to your Buddy List
Uwe L. Uwe L. is a male
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 03.12.2019
Stadt / Town: Schmölln

Gelesen und akzeptiert
03.12.2019 21:49 Uwe L. is offline Send an Email to Uwe L. Search for Posts by Uwe L. Add Uwe L. to your Buddy List
Ulrike A. Ulrike A. is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 06.12.2019
Stadt / Town: Wissen

Alles klar!
06.12.2019 17:26 Ulrike A. is offline Send an Email to Ulrike A. Search for Posts by Ulrike A. Add Ulrike A. to your Buddy List
Petra Ho Petra Ho is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 18.12.2019
Stadt / Town: Horhausen

Gelesen und akzeptiert!
18.12.2019 11:49 Petra Ho is offline Send an Email to Petra Ho Search for Posts by Petra Ho Add Petra Ho to your Buddy List
Ulrike A. Ulrike A. is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Registration Date: 06.12.2019
Stadt / Town: Wissen

Gelesen und akzeptiert
22.12.2019 16:31 Ulrike A. is offline Send an Email to Ulrike A. Search for Posts by Ulrike A. Add Ulrike A. to your Buddy List
Iris B. Iris B. is a female
Grünschnabel

[meine Galerie]

Land / Country: Thüringen
Stadt / Town: Saalfeld

gelesen und akzeptiert
29.12.2019 10:48 Iris B. is offline Send an Email to Iris B. Search for Posts by Iris B. Add Iris B. to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
ahnen-foto-recherche.de » Allgemein / General information » Regeln (bitte zuerst lesen und bestätigen) » Kleine Regel vor der Registrierung / Small rule before registration

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH